Friday, March 20, 2015

About Friday night...



I thought I'd end the day by writing briefly about my Friday... in Japanese.

こんにちは。アンジェロ です。 げんき です か。きにょうび の よる です。なに を して います か。

きょうは いえ で はたらきました。しごとは あまり いそがしくない です。5じはんに しごと を おわりました。 それから としょかん え いきます。 6じはんから 8じまでに ほん を よみました。

ほんは すき です。よむは すき です。9じごろに としょかんに でました。でんしゃのえきに あるきました。でんしゃで うちに かえります。

きょうは いい です。いま、ねます。おやすみなさい。

I posted this also on italki.com so that Japanese speakers may comment/correct the post. I'll translate the above post, along with any corrections, when someone takes the time to reply to the italki.com post. Haha!

Good night!

No comments:

Post a Comment